مديزيت امور مالي مديزيت امور مالي

سوابق تحصیلی :

  • لیسانس حسابداری

سوابق اجرایی:

  • مدیرمالی شرکت تعاونی چندمنظوره کارکنان صنعت نفت از سال 76

  • مدیرمالی شرکت زرین برگ در سال 77

  • مسئول سپرده ضمانت نامه آب منطقه ای یزد(78-77)

  • مدیرمالی اخلاص مروج در سال 78

  • مدیرمالی شرکت تعاونی شرکت نفت در سال 79                                      

  • مسئول خدمات مالی شهرداری تفت (سال 82-80)

  • مدیرمالی شرکت تعاونی تانکرهای سوخت رسانی استان یزد از سال 80

  • مسئول خدمات مالی شهرداری تفت (سال 82-80)

 

            سید جعفر دشتکی
  • مسئول امور مالی شهرداری تفت(سال89-82)

  • مدیرمالی انجمن صنفی شرکتهای حمل و نقل  فراورده های نفتی از سال 86

  • مدیر مالی شرکت اتحاد امید یزد از سال 87

  • ذیحساب اعتبارات تملک دارائی های سرمایه ای شهر تفت از سال 87 تاکنون

  • مدیرمالی شهرداری خضرآباد(سال 86-84)

  • کارشناس کارگروه ممیزی شهرستان تفت

  • مدیر مالی شرکت مهربار اعظم یزد از سال 88

  • مدیر مالی شهرداری یزد از سال 89 تاکنون

 

 

 

 

اهم وظايف مديزيت مالي اهم وظايف مديزيت مالي

  • ·        نظارت بر کلیه هزینه ها و معاملات شهرداری و نگهداری حساب هزینه و همچنین نظارت بر اعتبارات هزینه شده واحدها.

  • ·        نظارت بر انجام تعهدات مالی در حدود اعتبارات بودجه مصوب قبلی طبق مقررات مالی شهرداریها.

  • ·        تهیه برنامه عملیات مالی و هماهنگ ساختن وظایف در برنامه مذکور.

  • ·        تهیه گزارشات مالی و تفریغ بودجه و ترازنامه سالانه شهرداری و بررسی و تایید آنها.

  • ·        اقدامات لازم به منظور نگهداری حسابها و هزینه و نظارت در ممیزی و رسیدگی به لیست ها و اسناد هزینه.

  • ·        همکاری در تهیه و تنظیم بودجه ،متمم و اصلاح بودجه ،با توجه به آئین نامه مالی شهرداری ها و دستورالعمل های صادره و ارائه آن به مراجع ذیربط

  • ·        شرکت در کمیسیون ها و جلساتی که طبق آئین نامه مربوطه به عهده امور مالی محول است.

  • ·        اقدام در تهیه و تنظیم قراردادها با عنایت به مصوبات کمیسیون عالی معاملات طی هماهنگی با مدیریت حقوقی

  • ·        نظارت بركليه امورواحدهاي تحت سرپرستي وصدوردستورات وتعليمات لازم وكوشش دررفع نواقص كار.

  • ·        تهيه برنامه عمليات مالي وهماهنگ ساختن عمليات جاري.

  • ·         تهيه گزارشهاي مالي وترازنامه وتفريغ بودجه سالانه وبررسي وتائيد آنها.

  • ·        نظارت درنگاهداري حسابهاي هزينه ونظارت درمميزي ورسيدگي ليستها واسناد هزينه.

  • ·         بررسي عملكرد مالي كليه مؤسسات و واحدهاي تابعه شهرداري ومراقبت درحسن گردش امورمالي وحسابداري آنها.

  • ·        انجام تعهدات مالي درحدود اعتبارات بودجه مصوب طبق مقررات مالي شهرداريها.

  • ·        كنترل و تائيد عمليات مربوط به دريافت و پرداختهاي روزانه،ماهانه و تطبيق حسابها.

  • ·        تهيه وتنظيم بودجه،متمم واصلاح بودجه ،تفريغ بودجه باتوجه به آئين نامه هاي شهرداريها ودستورالعملهاي صادره وارائه آن به مراجع ذيربط.

  • ·        شركت دركميسيونها و جلساتي كه طبق آيين نامه هاي ذيربط بعهده مديرامور مالي محول است.

  •  ·    مراقبت درحفظ و نگهداري كليه اموال شهرداري ونظارت برحسن اداره امور انبارهاي موجود درواحدهاي تابعه وانجام وظيفه انبارداران.

  •